mammoet-wind
Mammoet Wind øger samarbejde og produktiviteten ved at udvide deres globale samarbejdsplatform

”RePoint har ændret vores måde at arbejde på. Med vores nye platform har vi standardiseret arbejdsprocessen og fået mulighed for effektivt at samarbejde globalt på tværs af tidszoner.”

Casper H. Nielsen, Director of Sales, Mammoet Wind

Løsning:

Fundamentet er skabt ved at indføre en enkel måde at oprette og vedligeholde kundeprojekter på. Der bliver automatisk oprettet projekt-sites. Derved kan medarbejderne med det samme få et overblik over, hvilke informationer eller dokumenter, som eventuelt mangler, før projektet kan afleveres til næste afdeling. Løsningen er baseret på SharePoint med en række RePoint moduler fra extri:co, som understøtter salgs- og projektafdelingens måde at arbejde på med kundeprojekter.

Udbytte:

Med løsningen er virksomhedens projektinformationer samlet ét sted og gjort overskuelige, så også samarbejdspartnere har adgang. Medarbejderne kan arbejde fra fjerne lokationer via virksomhedens iPads med netop de informationer og dokumenter, der er brug for. Desuden er det er blevet betydeligt lettere at gennemføre audit til iso-certificering, da alt er nemt at finde, overskueligt og følger de seneste centrale skabeloner

Om Mammoet Wind

Mammoet Wind har specialiseret sig i komplekse og komplette løsninger af transport og opsætning af vindmøller overalt i verden.

KONTAKT

Dennis-Svarre-Laursen-Key-Account-Manager

Dennis Svarre Laursen
Email: dsl@extrico.dk
Tlf: 28 43 27 38