nordisk-dæk-import-extrico
Nordisk Dæk Import forbedrer informationen til medarbejderne og samler virksomheden med en fleksibel løsning på tværs af lokationer

”Med RePoint har vi fået et brugervenligt lag ovenpå vores SharePoint løsning. Vi har nu en stærk motor og kan øge samarbejdet mellem afdelingerne på tværs af landegrænserne.”

Lars Kot Søgaard, It-driftchef, Nordisk Dæk Import

Løsning:

IT- og marketing har været aktive medspillere ved kravspecificering og udformning af løsningen. Samarbejdet er foregået gennem workshops, hvor der er blevet brugt visuelle planlægningsværktøjer kombineret med dialog omkring krav, ønsker og eksempler på løsninger til disse. Med en klar defineret opgavefordeling, har extri:co koordineret indsatsen og sikret fremdrift. I forløbet har fokus været på at tale forretning, så dialogen ikke blev for teknisk, til at projektdeltagerne tabte fokus.

Udbytte:

Med en SharePoint løsning liggende i bunden og RePoint bygget ovenpå har Nordisk Dæk Import fået en brugervenlig platform til stor gavn for de tilknyttede ca. 400 medarbejdere. Alle kan nu i højere grad og langt mere enkelt trække på fælles data og få fuldt udbytte af de værdifulde informationer, som ligger i systemet. Samtidig er der fuld styr på rettighederne, ligesom løsningen er dynamisk og understøtter flere sprog.

Om Nordisk Dæk Import

Nordisk Dæk Import er med sine 850 medarbejdere én af Skandinaviens største leverandører af dæk og hjul til alle former for køretøjer. Virksomheden producerer specialfælge til industri og landbrug, og er storleverandør af komplette hjul til landbrugsmaskinfabrikkerne.

KONTAKT

Dennis-Svarre-Laursen-Key-Account-Manager

Dennis Svarre Laursen
Email: dsl@extrico.dk
Tlf: 28 43 27 38