IT SUPPORTER ELEV

Kunne du tænke dig en elevplads, hvor 2 dage ikke er ens? – så er det hos os du finder det!

Vi har en dynamisk og spændende hverdag med skiftende opgaver. Vi har en meget bred kompetence portefølje og mange forskelligartede kunder, der har hvert deres løsningsbehov. Vi har et stort ansvar over for vores kunder, og det stiller naturligvis krav til os som IT-hus, hvor ansvarsfølelse, passion og engagement er nøgleord.

Jobbet

Med udgangspunkt i vores kontor i Herning, vil du som elev komme til at arbejde med telefon og mail support samt i mindre grad udføre onsite opgaver hos vores kunder. Du vil fungere som 1. level supporter og dermed være den første person vores kunder møder i telefonen. Du vil igennem dit uddannelsesforløb indgå i et team, hvor vi samarbejder og hvor dygtige kolleger med glæde vil øse af deres store viden indenfor IT. 

Forventninger

Du er udadvendt, engageret, fleksibel og har selvfølgelig passion for IT med stor lyst til at dygtiggøre dig i dit uddannelsesforløb. Du har et godt humør, og kan frem for alt smile i telefonen så vores kunder kan høre det! 

Du har talent for at sætte dig ind i nye systemer, og kan naturligt tilegne dig ny viden. Det er vigtigt, at du ser mulighederne og har stor interesse for Microsofts cloud teknologier. 

Vi forventer, at du har bestået grundforløbet med gode karakterer og at du bor i lokalområdet.

Vi tilbyder

Gode kolleger samt en spændende og alsidig elevtid i en virksomhed der har været i IT-branchen i mere end 15 år. Du får mulighed for at præge din egen hverdag, blive udfordret og samtidig udvikle dig. Vi har en uformel omgangstone, og vi behandler vores medarbejdere med respekt gennem ærlighed og kommunikation.

Er vi et match? Så glæder vi os til at høre fra dig!

Send din ansøgning og CV til maj@extrico.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Svend Lange på 9626 8700.

Fordele ved at arbejde hos os:

I extri:co ser vi det som vores mission at gøre det enkelt at udvikle, implementere og
drifte strategiske it-løsninger for vores kunder. Vi tilstræber kontinuerligt at
optimere driften, er forandringsparate og målsøgende.

Lærende kultur:

Hos extri:co a/s er vi opmærksomme på, at en lærende kultur skaber hurtige indgange for nyansatte og dybere kvalificering af medarbejderne. Vi ser derfor læring som en vigtig hjørnesten i vores virksomhed, og har derfor skabt et arbejdsmiljø, hvor læring er i højsæde. Det betyder bl.a. at:

  • Uddannelse og sidemandsoplæring er fundamentet i vores læringskultur.
  • Vi lærer også om hinanden og kan derved udnytte hinandens ressourcer bedre.
  • Fejl er til for at lære af.

Sundhedsforsikring:

Medarbejdere hos extri:co har adgang til sundhedsforsikring gennem Tryg, som dækker følgende områder:

  • Speciallæge og privathospital
  • Fysioterapi og kiropraktik
  • Psykologisk rådgivning
  • Misbrug
  • Stress

Morgenmads- og frokostordning:

Hos extri:co har vi gjort det let at gå på arbejde. En af fordelene hos os er at vores medarbejdere ikke behøver tænke på madpakker og mellemmåltider. Hver dag kommer vores madmor og sørger for frokost til os, og sørger for der er rig mulighed for at få stillet sulten. I løbet af dagen er følgende til rådighed:

  • Morgenmad
  • Frugt
  • Sodavand / vand
  • Kaffe / the
  • Chokolade / nødder / slik

Gode kolleger:

extri:co er en ligefrem og uformel arbejdsplads, hvor vi har et godt kollegialt sammenhold. Vi ønsker en god omgangsform, så der sikres god trivsel, gensidig respekt og høj produktivitet. Det betyder bl.a., at:

  • En god positiv holdning til hinanden er vores fælles platform.
  • Omgangstonen kan være humoristisk og ligefrem, men aldrig nedsættende og altid med respekt for hinandens grænser.

Vi har desuden en meget aktiv personaleforening, der sørger for at vi jævnligt i løbet af året bliver rystet godt sammen.