extri:co introducerer fremtidens erhvervstelefoni
Flexfone – en hosted PBX og Cloud telefoniløsning uden binding
Flexfone leverer efter vores mening landets bedste og mest intuitive telefoni- og internetløsning – indtil videre til 40.000 aktive brugere.
Som Flexfone samarbejdspartner kan vi tilbyde opsætning og installation, da vores medarbejdere er certificerede til at levere og supportere dén løsning, der passer til netop jeres behov – nu og i takt med jeres vækst.
Tag telefoni testen
En løsning der kan bruges til mobiltelefoner, bordtelefoner og Microsoft Teams.
Du sammensætter selv hvilke abonnementer og tjenester den enkelte medarbejder skal have.
Og det bedste er, at alt funktionalitet er inkluderet i prisen.
Dækning
Flexfone opererer på TDC NET, så du altid har den bedste dækning, og hvis dette ikke er nok, så følger WiFi-calling med i alle abonnementer.
Via denne løsning kan en medarbejder have flere numre tilknyttet – f.eks. mobilnummer og et arbejdsnummer i samme abonnement til samme pris.
Skal du have lynhurtig netværk tilbyder vi også 5G opkobling.
Datadelingskort til f.eks. iPad følger gratis med i alle abonnementer med 50GB data.
Brugervenlighed
Intuitiv og nem brugerfalde med overskueligt design der er til gavn for alle brugere. Uanset om du bruger Softphone eller mobil-app.
Et omstillingsbord som giver dig et fuldt overblik over alle brugere i virksomheden med statusindikator og integration til Outlook.
Det er slut med indviklet telefoni, når du benytter Flexfone.




God kommunikation starter med god telefoni
Myfone
Få de nyeste funktioner der sikrer at du kan drive en professionel forretning
Løsningen inkluderer blandt andet:
- Statistik
- Optagelse af telefonsamtaler
- Mødetelefon
- Storskærm / Wallboard
- Softphone
- Profilskift
- Myfone app
- Velkomst hilsner
- Telefonsvarer
- Automatisk skift af åbne og lukke
- Telefonkøer
- Fax til email
- WiFi kald
- Volte kald
Læs om alle funktioner her.
Myfone App’en er din virksomheds telefoni i lommeformat
Myfone App
Få de nyeste funktioner med på farten.
App’en indeholder blandt andet:
- Exchange Integration
- Profiler
- Virksomhedens køer
- Visuel telefonsvarer
- Omstilling af opkald
- Status på kollegaer
- Kontrol over ledighed
Se app’en her.






Bordtelefon synkroniseret med resten af jeres telefoni
Bordtelefon
Bordtelefon er stadig et vigtigt redskab for mange virksomheder. Derfor har vi integreret den fuldt ud i vores løsning, så når I får et opkald på softphone eller mobil, kan I også modtage opkaldet på bordtelefonen.
En komplet løsning til telefoni
Med bordtelefoni opnår du en rigtig god lydkvalitet samt en masse smart funktionalitet. Vores bordtelefoni er baseret på IP-telefoni, så er du sikret en høj kvalitet til lave omkostninger.
Styr din bordtelefon med Myfone
Det har aldrig været nemmere at betjene dine kunder fra dit skrivebord. Med din egen bordtelefon giver Flexfone dig flere smarte funktioner, så du får en nemmere hverdag. Du kan nemt indstille dine personlige genvejstaster på Myfone.dk.
Læs mere om bordtelefoner her.
Fuldend jeres samarbejde i Microsoft Teams med en komplet telefoniløsning fra Flexfone
Microsoft Teams
Flexfones telefoni er integreret med Microsoft Teams, og du kan derfor lade alle dine opkald foregå her. Med Teams egen softphone, kan du let ringe og modtage dine opkald fra både kolleger og eksterne kontakter.
I korte træk kan du:
- Ringe og modtage opkald i Teams
- Få alle opkaldfunktioner i Teams
- Tilmelde Teams en telefonkø
- Vælge hvornår Teams skal ringe
- Se seneste opkald fra alle enheder
Herudover har du stadig alle gode fordele ved Teams såsom:
- Chat/Instant messaging
- Gruppechat
- Fildeling
- Kanaler
- Teams
- Videokonference
- Office 365 integration
Læs mere om Teams gennem Flexfone her.





Ofte stillede spørgsmål om Flexfone
Hvad koster Flexfone løsningen?
- En abonnementspris
- En brugerpris baseret på antal brugere i løsningen
Man kan altid op/-nedjustere antal brugere og abonnementer direkte i portalen, alt efter behov.
Se abonnementspriserne her
Kontakt gerne Daniel Olsen på 22103960 eller formularen nederst på siden.
Hvor lang binding er der på Flexfone?
Ingen – løsningen er uden binding.
Vi ønsker fleksibilitet og det betyder at du kan opsige løsningen når som helst, uanset hvilken årsag du har.
Omvendt er dette også et udtryk for at vi står inde for kvaliteten – det skal du ikke bindes på!
Hvordan er dækningen?
Flexfone bruger TDC NET som netværksoperatør.
Vores teleløsning har ét mål, og det er at give vores kunder den højest mulige tilgængelighed, fleksibilitet og brugervenlighed. Derfor er det altafgørende, at vi benytter et netværk, der fuldt ud understøtter den værdi vi skaber for vores kunder – uanset tid og sted.
Vi har derfor valgt TDC NET som vores netværksleverandør, da vi ønsker at give vores kunder den bedste oplevelse, uanset hvor i Danmark de befinder sig. Vi kan derfor garantere vores kunder en netværksdækning på 99,5 % fra Skagen til Gedser.
TDC NET optimerer løbende deres netværk med den nyeste teknologi og har fornyligt opgraderet mobilnettet med landsdækkende 5G.
Hvordan kommer vi i gang med telefoni i Teams?
Vi laver integrationen mellem Flexfone og Teams, hvorefter jeres brugere kan bruge Teams til at modtage -og foretage kald.
Desuden leveres integrationen også med Flexfone, hvilket vil sige at du har alle Flexfones funktioner direkte i Teams.
Alt dette klarer vi for dig, kvit og frit.
Vi har allerede bordtelefoner, skal vi skifte til nye?
Vi vil undersøge om jeres nuværende bordtelefoner er kompatible med Flexfone løsningen, så I får en god brugeroplevelse.
Hvis ikke jeres nuværende bordtelefoner er kompatible med Flexfone, finder vi sammen en løsning, så begge parter er tilfredse.
Kan jeg bruge WiFi-kald?
Ja, Flexfone understøtter WiFi-calling, så det vigtigste er blot at sikre at din egen telefon også gør.
Dette er blandt andet brugt steder hvor der er dårlig dækning, men der er adgang til WiFi, så opkaldet foretages derover.
Er rigtigt godt hvis man befinder sig steder såsom lagre, skurvogne, kældre o.l.
Er der meget papirarbejde i forbindelse med skiftet?
Der er én fuldmagt.
Herefter ordner vi alt for dig, som portering af nuværende numre, opsigelse af nuværende abonnement(er) og andet relevant papirarbejde.
Det eneste du skal forholde dig til, er at oplyse hvilken dag du vil benytte Flexfone, samt oplyse os om jeres brugere.
Hvordan fungerer support?
Da vi hos extri:co er certificeret i Flexfone varetager vi alt support.
Det er inkluderet i din aftale, så du kan altid ringe eller skrive til os uden omkostning.
Hvem opsætter systemet og lærer os at bruge Flexfone?
Det gør extri:co.
Vi laver opsætningen sammen med jer, med formål at I også lærer af processen, så I senere hen kan lave om i opsætningen efter ønske.
Hos extri:co går vi så langt, at vi plejer at tage ud til kunden og lave opsætningen, samt være tilstede på jeres lokation den dag i går i luften med Flexfone for at sikre at alt spiller fra dag 1.
Det kalder vi et partnerskab.
Hvorfor extri:co som leverandør af Flexfone?
Vi taler IT og telefoni i øjenhøjde.
Vores forretning er bygget på gode relationer, som vi har opnået ved kontinuerligt at have en tæt dialog og god support,
Vi er et hus med en bred vifte af erfaringer og kan altid finde en god løsning sammen med dig.
Du får ikke fat en ny medarbejder hver gang.
Du skal ikke vente flere minutter i kø for at komme igennem.
Vi brænder for den gode løsning, samt at vide du også er tilfreds.
Derfor har vi også besluttet at du altid kan komme i kontakt med os.
Er du i tvivl om Flexfone passer til jer?
Vil du høre mere om Flexfone, kan du booke et online møde nedenfor, eller ring til Daniel Olsen på 22103960 , og få en snak omkring de forskellige muligheder.