Skærmen kan vise indhold fra uendelige kilder og opdateres automatisk.
Vi ser vores kunder bruge den til:
- SharePoint Indholdssider og listevisninger
- Microsoft Power BI
- Microsoft Stream
- Microsoft PowerApps
- Microsoft PowerPoint
- Videoer fra YouTube og Vimeo
- Websider
- Nyhedsfeed(s) fra flere tjenester.
- Andre 3-parts programmer/software som kan frigive links

Daniel Olsen
RePoint Account Manager

Infoscreen

Slip for at bruge unødig tid og ressourcer på at uploade filer m.v. til infoskærme – det kan gøres fuldstændigt automatisk fra SharePoint, så det passer sig selv.
Vores mål med denne er: "Minimale omkostninger for maksimal værdi"

Design og Layout

Stor frihed til at designe skærmen(e) efter jeres vilkår.
Der findes funktioner til at styre nyhedsstream, styre layout med flere slides på ét billede, visningsmuligheder, farvevalg og meget mere!
Sætter du PowerPoints eller andre kendte applikationer til visning, vil skærmen automatisk tilrettelægge layoutet, så det ser lækkert ud!

Simpel Administration

- Fleksibel opsætning af infoskærme til forskellige lokationer
- Indhold fra SharePoint kan skræddersyes til den ønskede visning
- Automatisk indhold hentes fra SharePoint Sites/Hubsites/Afdelinger
- Angivelse af tid for visning af hvert slide
- Mulighed for at lave preview før der publiseres

Opret din gratis konto her
Minimale Omkostninger

Vi har meget få krav, hvilket betyder at du kan bruge skærmen som du vil.
Om du bruger en PC, Raspberry Pi, eller andre løsninger er op til dig.
Har du en skærm i forvejen, så kan du fortsætte med at bruge denne.
Skærmene opdateres automatisk med indhold fra SharePoint, og du vil derfor opleve skærme med nyeste indhold, samt skærme der ikke skal vedligeholdes.

Support og Udvikling

Direkte adgang til support og vejledning.
Vi hjælper gerne med opsætningen de første par gange.
Adgang til at aflægge ønsker og forbedringer.
Løbende udvikling af flere funktioner og integrationer.
Alle forespørgsler er vigtige for os og du bliver taget med i forløbet.

Fordele

Nå Ud Til Alle i Virksomheden

Med RePoint Infoscreen får man nyheder og vigtige informationer ud til de medarbejdere, som ikke har en PC som deres primære arbejdsstation.

Du bestemmer selv om det skal være nyheder, KPI’er, performance metrics, eller andet relevant information.

Automatisk Opdateret Indhold

Slip for at bruge til på at overføre nyheder og andet indhold løbende.

Nyheder, PowerPoint slides og SharePoint lister hentes automatisk fra SharePoint. Opdateres indholdet i SharePoint, opdateres de ligeledes også på skærmen.

Der kan vælges, hvilke nyhedssites fra SharePoint som skal deles på den enkelte skærm, så relevant information altid er gældende.

Del Relevant Information med Gæster

Byd gæsterne velkommen fra automatisk opdaterede indhold fra SharePoint eller Outlook.

Hjælp dem med at finde vej, føle sig velkommen og ikke mindst give en professionelt opfattelse af jeres virksomhed.

Flere Layouts

RePoint Infoscreen er indbygget med en layout-funktion, som gør det muligt at vælge ud fra flere layouts. Vil du gerne have vist nyheder på den ene side og gæster på den anden side af skærmen, så vælger du blot det layout der passer bedst.

Du kan have op til 4 layouts, som betyder du kan vise indhold fra 4 forskellige sider på én skærm.

Mulighederne er uendelige.

Lave Omkostninger

Omkostningerne ved hver skærm kan koges ned til f.eks.:

  • 1 Raspberry Pi / PC
  • 1 Skærm
  • 1 Internetforbindelse
Centraliseret Administration

Alle skærme styres centralt fra SharePoint. Ingen software skal installeres og kan gøres uanset hvor man sidder i verden.

Det brugervenlige layout giver dig mulighed for at genbruge, oprette slides på ingen tid.

Skalerbar

Skal du bruge 1 eller 100 skærme? – Den klarer vi.

Alle skærmene styres centraliseret ud fra brugerrettigheder.
Det betyder at den administrative medarbejder der sidder med skærmen, trygt kan styre visningen på flere lokationer.

Hvad bruger vores kunder RePoint Infoscreen til?

Reception


Visning af husets gæster, virksomhedspræsentationer, nyhedsfeeds, COVID restriktioner, hvem arbejder hjemme etc.

Kantine


Kantinemenu, virksomhedsnyheder, nøgletal/KPI'er. nyhedsfeeds etc.

Produktion


Sikkerhedsvideoer, nøgletal/KPI'er, performance, virksomhedsnyheder, kantinemenu etc.

Kontor


Visning af husets gæster, virksomhedspræsentationer, KPI'er, økonomi, nyhedsfeeds etc.

Mødelokaler


Outlook kalender, der viser hvornår lokalet er booket og hvilke ledige tider som findes.

Afdelingspecifik


Nøgletal/KPI’er, virksomhedsnyheder, kantinemenu, opkald, tickets etc.

Hvordan kommer jeg i gang?

1

Download


Du kan enten kontakte os eller hente softwaren fra AppSource på få minutter, så det ligger klar på dit SharePoint.
2

Design


Design din skærm i vores brugervenlige interface
3

Preview


Se dit endelige resultat, når du har opsat infoskærmen
4

Publicer


Publicer indholdet på den ønskede skærm.