Den bedste signaturløsning på markedet: en nem og hurtig måde at sikre ensartede e-mail signaturer på tværs af organisationen.

Priser helt ned til 4 kr. pr. bruger.

Få en online fremvisning her

Det er hurtigt og nemt at opsætte og administrere mailsignaturer og bannerreklamer for alle medarbejdere på én gang.

Olaf SvavaLotek A/S

Læs hele casen her

 

Highlights

Mobil

Sikrer ensartede signaturer, ligemeget hvilken enhed eller app du benytter på telefonen.

Inkl. iPhone App til at kontrollere email signaturer på farten!

Gmail

Administrer Gmail signaturer på alle platforme og enheder med information fra Google Directory

Outlook

Administrer Outlook (Windows/Mac/Web/Mobil) signaturer for alle brugere, med information fra Active Directory (AD)

MAC Mail

Central styring af Mac mail signaturer for alle ansatte.

Integrationer

Azure AD, Active Directory, Microsoft 365, SQL Azure, Google Workspace, Google Directory, Apple, Salesforce, Zendesk, Campaign Monitor, osv..

Kampagner

Introducerer målbare og professionelle kampagner direkte i din mailsignatur.

Email statistik, Marketing KPI, A/B testing, avancerede regler, Real-time statistik.

Hvordan fungerer det?

01. Synkroniser alle medarbejdere fra Microsoft 365 / Azure AD

Slip for at oprette medarbejdere manuelt.

Alt medarbejderinformation bliver automatisk hentet og synkroniseret fra jeres system.

Der er mulighed for at filtrere dem fra, som du ikke ønsker skal være med.

02. Design din signatur eller kampagne

Design de signaturer du ønsker skal tildeles til medarbejdere/afdelinger/grupper.

Der benyttes variabler, så du ikke behøver at indtaste navn, mail, telefonnummer m.v. – det bliver hentet fra medarbejderinformationen i step 1.

Der findes over 50 skabeloner allerede og ellers kan du designe signaturene akkurat som du ønsker.

03. Skyd signaturen ud til medarbejderne

Du er nu klar til at skyde signaturen ud til medarbejderne ud fra de kriterier du ønsker (Afdeling, titel, land, m.m).

Vælg om det også skal ud på mobiltelefonen, Outlook on the Web, Outlook på PC’en eller noget helt andet.

Kampagnebannere under medarbejderens signatur kan ligeledes også skubbes ud.

Hvad bruger vores kunder signaturmodulet til?
  • Hurtig opdatering af signatur
    Hvis der skal tilføjes nye farver, logo, billede eller tekst, skal dette kun opdateres et sted, og kan gøres af medarbejdere uden IT baggrund.
  • Fremhæve nye produkter
    Med Campaigns modulet kan du let og enkelt uploade et banner med reklame for nye produkter, og tilføje det til medarbejdernes e-mails.
  • Planlægning af kampagner
    I Campaigns modulet kan du planlægge frem i tiden, og derved sikre at det er det rigtige banner der vises på det rigtige tidspunkt.

Book en demo / Kontakt os

Få en gratis prøveperiode på 14 dage og oplev dine fordele med signaturløsningen.

Prisen afhænger af antal brugere.
Prisen starter fra 8 kr. pr. bruger og kan falde helt ned til 4 kr. pr. bruger.

Udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig omkring bookning af en demo eller din forespørgsel.