"Vi har fået en integreret løsning der fungerer smidigt og effektivt med både Office Online og lokale Office applikationer.
Løsningen understøtter vores fortsatte rejse til Office 365 - herunder Teams og SharePoint. Vi har fået en app som kan udvides til vores behov når der måtte opstå forretningsmæssige behov for dette.
Alt i alt har RePoint Organizer skabt værdi og medvirket til en effektiv arbejdsgang omkring arkivering af dokumenter og mails.”
Troels Vesterled
IT-chef
Beirholms Væverier
RePoint Organizer
Banebrydende teknologi, der samler alle dine SharePoint- og Office 365-værktøjer.
Det er en vanskelig opgave at fange alle forretningskritiske mails, i en verden hvor vi modtager store mængder information, hver eneste dag.
Klassificering af dem på en måde, der sikrer, at de bliver opbevaret korrekt, og kan findes, når det er nødvendigt, er næsten umuligt, hvis du ikke har RePoint Organizer til at hjælpe.
Let tilgængelighed
RePoint Organizer er lavet som et Modern Add-in til Office 365.
Brugerne har direkte adgang i både Outlook klienten og Outlook Online, samt via Office pakken, og kan navigere til dokumentområder via søgning i mappestruktur.
Forlad aldrig Office klienten og gem direkte i SharePoint mapper og undermapper, som tidligere ikke har været mulig.
Installation
Installationen er super simpel, da vi klarer alt for dig!
Efter installationen, får du valgmuligheder i henhold til hvem der må se hvad, og om det skal aktiveres for alle jeres brugere.
Funktioner
- Nem adgang via Office ribbon i Outlook
- Mulighed for arkivering direkte fra lokalt åbnede Office-filer
- Arkivering i SharePoint, Teams (inkl. private channels) og Groups
- Navigation til arkivering i mappestruktur
- Mulighed for at splitte vedhæftede filer i tværgående arkivering
- Oprettelse af nye mapper fra RePoint Organizer i Teams, SharePoint og Groups
- Omdøbning af e-mail samt filer før arkivering
- Favoritmarkering på tværs af Office produkter og mulighed for omdøbning af favoritter
Support og udvidelser
Fri support på alle vores moduler, såfremt der skulle findes fejl.
Vi sætter alle ønsker i et agilt roadmap, hvoraf vi udvikler videre løbende.
Skal der laves særlig tilpasning eller udvikling er dette også muligt, og aftales med extri:co.
Fordele
Høst den fulde værdi af SharePoint, Teams og Office 365.
RePoint Organizer binder Outlook, SharePoint og Teams sammen. Du kan kommunikere og samarbejde mere effektivt, uanset om det er e-mails, filer og andre dokumenter. Alt er tilgængeligt, uanset hvor du er, og hvad du arbejder på.
Understøt overgangen til SharePoint, Teams og Office 365
Når alle mails, filer og dokumenter er samlet, forbedrer det overgangen til at medarbejderne begynder at bruge SharePoint og Teams aktivt i hverdagen.
Spar plads i mail systemet
Reducer omkostningstungt lagring ved at opbevare mails og vedhæftninger i SharePoint gennem RePoint Organizer
Minimer dokument kaos
Fjern alt e-mail kaos ved at have én kopi af mails og brug fordelene ved versionshistorik i SharePoint.
Filerne kan altid findes i SharePoint og Teams – intet går tabt!
Hold alle opdateret
Når nye dokumenter uploades til Teams, får alle medlemmer, der har behov for en opdatering, besked i kanalen helt automatisk.
Forøg Mærkbart Produktiviteten
Det er nemt for alle medarbejdere at forblive i applikationen, gemme og arbejde videre – uanset hvilken enhed de befinder sig på.
Opfylder compliance krav
Find mails og filer hurtigt og centralt. Særligt når der er behov for revision, styring og compliance.
Det har aldrig været nemmere.
Funktioner
Let tilgængelighed
Upload e-mails og dokumenter til SharePoint fra Outlook gennem RePoint Organizers smarte og brugervenlige interface.
Der tilføjes en knap i Outlook, Excel, Word og PowerPoint, hvor man kan tilgå Organizer.
Ved udrulning af modulet, er det også muligt at få dette på mobile enheder, så denne knap også findes i Microsoft Outlook app’en.
Arkivér, Opdag og Personliggør
Modulet vil automatisk navngive efter emnet af filen eller dokumentet som du har modtaget. Denne fil kan du gemme direkte i SharePoint, Teams og Groups, både i øvre og undermapper.
- Findes mappen ikke, kan du oprette nye mapper.
- Gennem Organizer kan du fremsøge dokumentbiblioteker i SharePoint, Teams og Groups samt åbne dem på stedet.
- Bestemte mapper og lokationer kan sættes som favoritter, så de nemt tilgås i modulet.
- Filerne kan omdøbes før arkivering.
- Du kan splitte filer op mellem flere lokationer, så hver fil lagres det rette sted.
Hold fokus og øg effektiviteten
RePoint Organizer sikrer, at virksomhedens medarbejdere har fuld fokus på opgaven, og udelukker forstyrrelser ved at medarbejderen ikke længere skal forlade programmet der arbejdes i, for at lagre kritiske filer og mails i SharePoint og Teams.
Skal filerne findes igen, er de lagret sikkert oppe i SharePoint eller Teams, hvoraf de nemt tilgås.
På farten, er det muligt at benytte mobile enheder hvor modulet også rulles ud på.
Samarbejd
RePoint Organizer gør arbejdspladsen i stand til, at samarbejde på tværs af afdelingerne gnidningsfrit. Virksomheden sikrer sig at alle vigtige dokumenter og mails er lagret i SharePoint, og kan tilgås af de som har behov.
Arbejdes der hjemmefra eller er man på farten, gør det hverdagen meget lettere for alle medarbejdere. Det er slut med at tilgå lange stier, for at fremsøge den rigtige mappe at gemme i.
Der skabes en synlig forbedring, ved brug af professionel dokumenthåndtering, gennem hele virksomheden.