Alpi-extrico-it-drift
ALPI Danmark holder fokus på forretningen og lader extri:co stå for support, drift og løbende udvikling af deres IT setup

”Konsulenterne hos extri:co kender os og vores IT-systemer til bunds. En af extri:co’s væsentligste styrker er evnen til at være på forkant, og konsulenterne kommer på eget initiativ med forslag til fx indkøb af hardware. Vi lytter til deres anbefalinger og tager dem typisk med på råd, inden vi foretager større investeringer eller omlægninger. På det årlige statusmøde evaluerer vi de løbende aftaler og skuer fremad, så vores IT-løsninger fortsat kan følge med den udvikling, der kendetegner ALPI.”

Carsten Sjørvad, økonomichef ALPI Danmark

IT rådgivning:

extri:co assisterer løbende IT afdelingen med rådgivning og sparring omkring optimal udnyttelse af virksomhedens IT, så ALPI Danmark får mest muligt ud af deres budgetter og investeringer til gavn for medarbejdere og kunder

Drift og support:

For at sikre høj stabilitet på den løbende drift af ALPI Danmarks IT setup til 150 brugere fordelt på 4 lokationer, støtter extri:co’s konsulenter op med kompetent  drift og supportydelser til virksomhedens IT afdeling

Om ALPI Danmark

ALPI er et speditionsfirma med logistikcentre i Herning, Greve og Odense. Virksomheden arbejder med stort set alle former for transport til lands, til vands og i luften. Endvidere er ALPI ekspert i løsninger indenfor lagerhotel og pickpack, ligesom firmaet yder professionel rådgivning om told og andre transportrelaterede problemstillinger

KONTAKT

Dennis-Svarre-Laursen-Key-Account-Manager

Dennis Svarre Laursen
Email: dsl@extrico.dk
Tlf: 28 43 27 38