Hallgruppen er godt dækket ind med en telefonløsning fra Flexfone

“Med Flexfone leveret og installeret af extri:co har det været ganske ukompliceret at skifte telefonsystem. Nu kan alle medarbejdere hurtigt og nemt stille opkald videre eller se, om en kollega er optaget af en samtale, sidder i møde eller holder fri.”

Anders Krog Scherrebeck, projektleder, Hallgruppen

Baggrund:

Med flere montører og salgskonsulenter konstant på farten – fordelt på flere lokationer – var det sin sag at have overblik over, hvem der talte i telefon, sad i møde, holdt fri eller helt bogstaveligt havde hænderne fulde.

Derfor ønskede ledelsen at erstatte det gamle telefonsystem med en ny og mere brugervenlig telefoniløsning, som kunne give kunder, samarbejdspartnere og leverandører en hurtigere og smidigere betjening ved opkald.

Fokus var på overskuelighed og intuitiv brug, ligesom det var afgørende med god dækning, da virksomhedens medarbejdere kommer i alle hjørner og kroge af landet samt en del rejseaktivitet i udlandet.

Løsning:

Efter en indledende analyse og drøftelse af virksomhedens behov, faldt valget på en telefoniløsning fra Flexfone ud fra parametre som funktionalitet, kvalitet og pris – og fordi løsningen benytter TDC, som har den bedste dækning i Danmark.

Hver medarbejder fik en ny mobiltelefon med tilhørende app, så det er nemt at skifte profil – fx om man er ledig eller optaget. Appen gør det også let at omstille et opkald, så kunder altid får den hjælp, de har brug for.

Befinder man sig ved en computer – oftest medarbejderne på kontoret – har man et online omstillingsbord, der viser de enkelte kollegers status.

Udbytte:

Med den nye Flexfone-løsning har Hallgruppen fået telefoni, der virker og har alle funktioner, uanset hvor medarbejderne er – på kontoret, hjemmekontoret eller på farten.

Løsningen er skræddersyet, så den passer til virksomhedens behov. Hovednummer, velkomsthilsen, tastemenuer, ringeprofiler, køer, omstilling, viderestilling, statistik og meget mere.

Hallgruppens medarbejdere oplever dagligt, at arbejdsgange er blevet lettere, ligesom virksomhedens kunder bliver mødt af professionel håndtering af opkald. Efter ibrugtagningen har det fx vist sig, at den gennemsnitlige ventetid blot er på 9 sekunder.

Om Hallgruppen

Hallgruppen har over 30 års erfaring og er en worldwide leverandør af telthaller, arbejdstelte og lagerløsninger. Som totalleverandør hjælper firmaet sine kunder med at realisere og tilpasse projekter med fokus på kvalitet, sikkerhed og pris.

Ydelser
Kontakt

Daniel Mordue Olsen
Email: dmo@extrico.dk
Tlf: 22 10 39 60