RePoint Organizer gør det nemt at arkivere e-mails og Office filer i Office 365

Let tilgængelig

RePoint Organizer er lavet som et Modern Add-in til Office 365.

Brugerne har direkte adgang i både Outlook klienten og Outlook Online, samt via Office pakken, og kan navigere til dokumentområder via søgning i mappestruktur.

Væsentlige funktioner

  • Nem adgang via Office ribbon i Outlook
  • Mulighed for arkivering direkte fra lokalt åbnede Office-filer
  • Arkivering i SharePoint, Teams og Groups
  • Navigation til arkivering i mappestruktur
  • Mulighed for at splitte vedhæftede filer i tværgående arkivering
  • Oprettelse af nye mapper fra RePoint Organizer i Teams, SharePoint og Groups
  • Omdøbning af e-mail samt filer før arkivering
  • Favoritmarkering på tværs af Office produkter og mulighed for omdøbning af favoritter
Hurtig søgning og navigation

Med den indbyggede søgning fremsøges hurtigt relevante arbejdsområder i Office 365.

RePoint Organizer kan arkivere i Office 365 Groups, Microsoft Teams og SharePoint Online

Hvorfor skal du vælge Repoint Organizer?

RePoint Organizer er udviklet som et Add-in til Office 365, og baserer sig på best practices fra Microsoft. Dette sikrer nem implementering, og en god brugeroplevelse i både desktop, online og på tværs af enheder!

Priser
Case Story

Læs mere om hvordan vores kunde Beirholms Væverier A/S bruger RePoint Organizer.

Case: Repoint Organizer hos Beirholm

Book en demo

Få en gratis prøveperiode på 30 dage og oplev dine fordele ved RePoint Organizer.
Udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig omkring bookning af en demo.

Vi kommer gerne ud til en snak omkring Office 365, og hvad RePoint Organizer kan gøre for netop din virksomhed.