Med RePoint Panorama fremsøger du nemt medarbejdere, Groups og Teams

Prøv den gratis her!

3-i-1

Med RePoint Panorama får du hele tre produkter i én løsning. Ved let og brugervenlig konfiguration af Panorama webdelen, kan du med samme webdel opfylde tre forskellige behov.

Søgning på medarbejdere

RePoint Panorama kan blandt andet bruges til at søge på medarbejdere i virksomheden, og få vist relevant data om medarbejderen. Løsningen er baseret på Office 365 teknologi, og henter sine informationer fra Azure Active Directory. Er nogle brugere ikke oprettet i Active Directory, kan data hentes via en simpel liste. Ved et enkelt klik åbnes medarbejderens Delve side, med alle informationerne vi kender fra Delve (email, telefonnummer, organisation osv.).

Søgning på Office 365 Groups

Med søgning i Office Groups får du en simpel og brugervenlig søgefunktion, der kan bruges til at søge i fx virksomhedens projekter samt andre løsninger baseret på Groups. Kan du ikke huske det præcise navn på den gruppe du søger, vises beslægtede titler.

Søgning på Teams

Fra central placering på intranettet kan du let fremsøge de Teams du er medlem af, og med et enkelt klik få adgang til dine Teams arbejdsområder. Denne funktion binder for alvor SharePoint og Teams sammen.

Løbende opdateringer

RePoint Panorama er løbende under udvikling og med et opdateringsabonnement, er man automatisk sikret adgang til alle nye funktioner.

Organisationsdiagram

Som noget nyt kan medarbejdersøgningen nu bruges til at vise organisationsdiagram for den pågældende medarbejder. Modulet kan bruges til at vise organisationsdiagram fra CEO niveau, eller et udsnit fra underlæggende afdeling.

Hvorfor skal du vælge Repoint Panorama?

Med RePoint Panorama får du en effektiv søgefunktion, der hjælper dig med at navigere i dine arbejdsområde. Du kan hurtigt komme i kontakt med dine kollegaer, og spare tid ved at have relevante informationer placeret hvor du ønsker det i SharePoint.

Hvad bruger vores kunder RePoint Panorama til?
  • Søgning efter medarbejdere
    Med RePoint Panorama placeret på forsiden af intranettet, kan virksomhedens medarbejdere hurtigt finde hinandens kontaktoplysninger.
  • Søgning i Office 365 Grupper
    Efterhånden som brugen af Office 365 øges, vokser mængden af grupper. Med RePoint Panorama kan den enkelte bruger hurtigt søge efter den ønskede gruppe, og få direkte links til arbejdsområder inden for gruppen, så som dokumenter, gruppens kalender osv.
  • Søgning i Teams
    RePoint Panorama kan konfigureres til enten at vise alle Teams i virksomheden, eller kun dem den enkelte bruger er medlem af. Med RePoint Panorama centralt placeret på forsiden har brugeren nem mulighed for at finde frem til relevante Teams.

Book en demo / Kontakt os

Få en gratis prøveperiode på 30 dage og oplev dine fordele ved RePoint Panorama.
Udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig omkring bookning af en demo eller din forespørgsel.

Vi kommer gerne ud til en snak omkring Office 365, og hvad RePoint Panorama kan gøre for netop din virksomhed.

Prøv den gratis her!