Træt af at virksomheden kører med forskellige versioner af dokumenter?

Styring og fleksibilitet i samme løsning

RePoint Template Center er en løsning, hvor virksomheden kan tage styring på administration af alle dokumentskabeloner, uden at brugerne selv skal have besværet med at holde sig opdateret og sørge for at finde de senest opdaterede templates.

Væsentlige funktioner
  • Via et centralt skabelonområde på SharePoint, oprettes og vedligeholdes alle virksomhedens skabeloner.
  • Skabelonerne kan herefter tildeles kategorier som går på tværs af alle grupper og dokumentbiblioteker.
  • Skabelonerne tilgåes let fra menuen i alle dokumentbiblioteker.
  • Via sikkerhedsgrupper og Office 365 grupper kan rettighederne styres på hver enkel skabelon, og derved styre hvilke skabeloner den enkelte bruger ser.
  • I de relevante arbejdsområder i SharePoint og Groups, tilgår brugerne de skabeloner, som er kategoriseret hertil.
  • Brugerne kan via søgning finde de ønskede skabeloner, og bestemme om de vil se alle skabeloner, eller kun dem der er målrettet brugeren.
Hold brugerens fokus

Med RePoint Template Center opnår virksomheden central styring af alle skabeloner, mens brugerne kun skal fokusere på at tilgå de opdaterede skabeloner i deres arbejdsområder.

Hvorfor skal du vælge Repoint Template Center?

RePoint Template Center er udviklet til SharePoint Modern, og er baseret på best practices fra Microsoft. Dette sikrer en nem implementering og en god brugeroplevelse i både desktop, online og på tværs af enheder!

Pris

* Til prisen skal tillægges et årligt gebyr på 20% af købsprisen til vedligeholdelse. Den årlige vedligeholdelse giver adgang til løbende opdatering af RePoint modulerne samt tilpasninger i forhold til Office 365. Vedligeholdelsen faktureres årligt forud.

Prisen inkluderer ikke implementering, opsætning og overlevering, da dette afhænger af virksomhedens kompleksitet.

Hvad bruger vores kunder RePoint Template Center til?
  • Lokationsopdelte skabeloner
    Ved at benytte målgruppe-funktionaliteten, kan man opdele virksomhedens skabeloner efter lokation / sprog, og derved gøre det nemt og enkelt for medarbejderne at vælge den rigtige skabelon.
  • Versionsstyring
    Med versionsstyring har virksomheden fuld kontrol over hvilken version der er frigivet til brugerne. Ejeren af en skabelon kan dermed arbejde på skabelonen direkte fra skabelonbiblioteket, uden at brugerne kan se ændringerne. Når den nye skabelonen er klar, frigiver ejeren den pågældende version til brugerne.
  • Søgefunktionalitet
    I virksomheder med mange dokumentskabeloner, styrker søgefunktionaliteten produktiviteten, da skabeloner hurtigt kan søges frem. Brugeren undgå derved at skulle bruge kostbare tid på at kigge en lang liste af skabeloner igennem.

Book en demo

Få en gratis prøveperiode på 30 dage og oplev dine fordele ved RePoint Template Center.
Udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig omkring bookning af en demo.

Vi kommer gerne ud til en snak omkring Office 365, og hvad RePoint Template Center kan gøre for netop din virksomhed.